Anna Maria Janocha w Procontent Communication
Do zespołu agencji Procontent Communication dołączyła Anna Maria Janocha. Na stanowisku consultant rozwijać będzie struktury działu strategy & business development.
Do jej obowiązków należy, przede wszystkim, pozycjonowanie agencji na rynku, kontakt z mediami branżowymi, działania z obszaru new business oraz wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów firmy.
Janocha swoje doświadczenie zdobywała pracując w dziale strategy & development w gencji On Board Public Relations. Wcześniej prowadziła działania marketingowe dla produktów i usług z sektora marek premium. Posiada także ponad pięcioletnie doświadczenie w branży medialnej i rozrywkowej, między innymi przy produkcjach telewizyjnych dla stacji TVP1 i TVP2, Polsat i iTV.
Anna Maria Janocha ukończyła Prawo w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, na specjalizacji Prawo Cywilne i Gospodarczo Handlowe, w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego. Posiada także doświadczenie zawodowe w praktyce Prawa Zamówień Publicznych dla branży marketingowej oraz Title Insurance Law w sektorze nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Anna Maria Janocha w Procontent Communication