Anna Kordus: z Mediacomu do agencji Przestrzeń
Do zespołu agencji reklamowej Przestrzeń dołączyła Anna Kordus. Objęła stanowisko associate director w dziale client service.
Kordus ma wesprzeć Mateusza Ciećwierskiego, dyrektora działu client service, w dalszym rozwoju działu oraz całej agencji.
Od 2018 była związana z Mediacom Warszawa, gdzie jako accociate director MBA była odpowiedzialna za niestandardowe realizacje dla wszystkich marek The Coca-Cola Company, PSA (Opel, Citroën, Peugeot, DS), a także Adidas i Reebok. Prowadziła 5-osobowy zespół specjalizujący się w działaniach: branded content, product placement i influencer marketing. Tworzyła strategie i koncepty dla działań niestandardowych. Koordynowała i nadzorowała współpracę ze stacjami telewizyjnymi, z artystami, festiwalami i domami produkcyjnymi.
Wcześniej przez ponad dwa lata związana z marką Żywiec w VMLY&R (wcześniej w SYZYGY/Ars Thanea). Była odpowiedzialna m.in. za digitalową implementację platformy komunikacyjnej „Chce się Ż”. Współpracowała także przy trzech edycjach „Męskiego Grania”. Pracowała dla PLL LOT, GK Polska Grupa Energetyczna, Viacom International Media Networks, T-Mobile, Volvo i Nutricia.
Z wykształcenia jest kulturoznawczynią.
Dołącz do dyskusji: Anna Kordus: z Mediacomu do agencji Przestrzeń