Anna Drozd, Krzysztof Drozd, Aleksandra Gołda i Wojciech Sobczak-Wojeński awansowali w Solski BM
Czworo konsultantów agencji Solski Burson-Marsteller - Anna Drozd, Krzysztof Drozd, Wojciech Sobczak-Wojeński i Aleksandra Gołda - awansowało na stanowiska associate.
Anna Drozd jest związana z branżą public relations od 4 lat. W Solski BM pracuje od czerwca 2011 r., początkowo na stanowisku stażysty, a następnie client executive w dziale Brand & Digital.
Uczestniczyła w działaniach dla takich firm i marek jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Hotel Bristol Luxury Collection, czy Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości "Czyste Piękno".
Obecnie prowadzi działania PR m.in. dla sieci sklepów Smyk oraz marki Grycan-Lody od pokoleń.
W br. ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
Krzysztof Drozd pracuje w Solski BM od października 2011 r., początkowo jako stażysta, a następnie na stanowisku client executive w dziale Technology.
Wspierał działania PR dla takich firm jak EMC, Cisco, czy SAP. Obecnie prowadzi działania PR dla hybris Software i uczestniczy w działaniach dla innych firm technologicznych, takich jak EMC, czy FireEye.
W 2014 r. ukończył studia magisterskie na wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego.
Wojciech Sobczak-Wojeński pracuje w Solski BM od 2 lat, a z branżą PR jest związany od 6 lat.
Jest członkiem zespołu Healthcare, obecnie prowadzi działania dla takich klientów jak Merck Serono i Sanofi Pasteur.
Uczestniczył także w rocznych działaniach dla Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.
W 2013 r. uzyskał tytuł magistra dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Aleksandra Gołda posiada ponad trzyletnie doświadczenie w PR. W Solski BM pracuje od maja 2012 r., początkowo jako stażystka, a następnie na stanowisku client executive, wspierając działania agencji dla klientów Corporare Practice oraz Brand & Digital Practice, takich jak Henkel, McCormick, KGHM, Atlas Estates, Schoenherr, IŻŻ i AmRest. Obecnie prowadzi działania PR dla UPS i Indesit.
Obecnie zespół agencji Solski Burson-Marsteller liczy 23 osoby.
Dołącz do dyskusji: Anna Drozd, Krzysztof Drozd, Aleksandra Gołda i Wojciech Sobczak-Wojeński awansowali w Solski BM