Anna Andrych otworzyła agencję eventowo-konsultingową Master Brand Group
Działalność rozpoczęła agencja Master Brand Group zajmująca się organizacją eventów oraz szkoleniami i konsultingiem w zakresie marketingu bezpośredniego. Szefową firmy jest Anna Andrych, wcześniej związana m.in. z Prowokatorem, Dent-a-Medical, Radiem ZET i G+J Polska.
Master Brand Group będzie realizować cykle eventów, obejmujące szeroką współpracę z mediami. Drugi obszar działalności agencji to szkolenia dla firm zainteresowanych usprawnieniem lub wprowadzeniem działań marketingowych opartych na akcjach specjalnych i eventach. Ponadto spółka zamierza świadczyć klientom konsulting w kwestiach optymalizacji działań i kosztów w dziedzinie marketingu bezpośredniego.
Założycielką i prezesem Master Brand Group jest Anna Andrych. Przez ostatni rok pełniła funkcję key account directora w agencji Prowokator. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor zarządzający spółki Dent-a-Medical oraz na stanowiskach menedżerskich w Radiu ZET i G+J Polska.
- Wzrostowa tendencja rynku eventowego powoli wraca do poziomu aktywności sprzed kilku lat. Konsolidując zatem wiedzę i doświadczenia z nim związane, w procesie tworzenia nowej spółki uwzględniliśmy obecną, ciągłą kompresję budżetów marketingowych. Dlatego też strategia naszej firmy zakłada wdrożenie działań mających na celu optymalizacje kosztów naszych klientów - opisuje Anna Andrych.
Master Brand Group pracuje już nad realizacją projektu dla dużego podmiotu z branży FMCG.
Dołącz do dyskusji: Anna Andrych otworzyła agencję eventowo-konsultingową Master Brand Group