Andrzej Mirowski dyrektorem w Lighthouse
Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Objął nowo utworzone stanowisko director w praktyce corporate.
Mirowski jest odpowiedzialny m.in. za działania w zakresie corporate communication dla pozyskanego ostatnio klienta - Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych. Zapewni także wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations. Wcześniej pracował dla agencji Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN Orlen, Kapsch i system viaTOLL, a także Arcellor Mittal i PGNiG.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Mirowski dyrektorem w Lighthouse