AMS wprowadza na rynek CityInfoTV
Na początku maja AMS rozpocznie montaż pierwszych testowych ekranówCityInfoTV - specjalnej telewizji dedykowanej pasażerom iprezentowanej na ekranach zamontowanych w wagonach warszawskiegometra.
Na 19-calowych ekranach LCD umieszczonych w wagonach pasażerowiezobaczą: wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe irozrywkowe, a także treści reklamowe. Zakończona właśnie proceduracertyfikacji umożliwia rozpoczęcie montażu.
Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMSprzetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. -Przetarg rozstrzygnięto w listopadzie, a my już montujemy pierwszetestowe ekrany - podkreśla Piotr Parnowski, prezes firmy AMS.
CityInfoTV to zupełnie nowy kanał komunikacji. W Polsce, wsegmencie Out-of-Home obecne były dotychczas wyłącznie nośnikitradycyjne z grup: outdoor, indoor i ambient.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza na rynek CityInfoTV