AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
Nośniki reklamy zewnętrznej typu backlight z oferty AMS zostały na stałe wyposażone w ledową technologię umożliwiającą uzyskanie dodatkowych efektów świetlnych. Pierwszą kampanią wykorzystującą to rozwiązanie jest akcja Škody Fabia.

Na nośnikach reklamujących Škodę Fabia specjalne oświetlenie zamontowano w przednich światłach wizerunku auta, co imituje prawdziwy reflektor samochodowy. Plakaty są elementem rozpoczętej pod koniec stycznia kampanii pod hasłem „Czas na coś nowego” (zobacz więcej).
- Backlight to ekskluzywny nośnik, który dzięki dodatkowym mrugającym elementom ledowym zwiększa uwagę odbiorców - podkreśla Anna Sobczyk, product manager odpowiedzialna w AMS za realizację niestandardowych kampanii.
Na koniec ub.r. firma AMS miała 28,5 tys. nośników outdoorowych, w tym 875 podświetlanych backlightów 6x3 m i 463 scrolle 9 m kw. (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)