Amazon konsoliduje globalny budżet mediowy w IPG Mediabrands
Amazon rozstrzygnął rozpoczęty latem br. przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego szacowanego na 1 mld dolarów. Skonsolidował go w sieci IPG Mediabrands.

Jak podaje Adweek.com, w finale przetargu sieć IPG Mediabrands (należy do niej m.in. Initiative) konkurowała z siecią Publicis Media (należą do niej m.in. Starcom i Zenith).
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna m.in. za promocję e-commerce'owego hubu Amazona, produktów z kategorii technologii oraz usługi subskrypcji na całym świecie.
Od 2013 roku globalną obsługą mediową Amazona zajmował się dom mediowy Initiative (należy do IPG). Z kolei MEC odpowiadał za działania digitalowe na rynku amerykańskim.
W przetargu nie brała udziału sieć Omnicom, ponieważ zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Google.
Dołącz do dyskusji: Amazon konsoliduje globalny budżet mediowy w IPG Mediabrands