Amazon: dobry początek roku
Sklep internetowy Amazon.com mocno wszedł w 2007 rok. Jego sprzedaż w pierwszym kwartale wzrosła o 32 procent.
35-procentowy wzrost sprzedaży uzyskany został na rynku europejskim i azjatyckim, natomiast w Ameryce Północnej wyniósł on 30 procent. Amazon jednak nie spodziewa się tak dobrych wyników w drugim kwartale, a w całym 2007 roku liczy na wzrost rzędu 19 procent.
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku sprzedaż na zagranicznych rynkach stanowiła 46 procent przychodów firmy Amazon. Najlepsze wyniki uzyskane zostały w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Japonii i Chinach.
Kierownictwo firmy nie odniosło się do informacji na temat uruchomienia serwisu muzycznego z piosenkami bez DRM. Ostatnio w sklepie iTunes pojawił się katalog wytwórni EMI Group bez tych zabezpieczeń przed kopiowaniem.
Dołącz do dyskusji: Amazon: dobry początek roku