Alior Bank reklamuje 'odmarżacz walutowy dla firm'
Alior Bank rozpoczął kampanię reklamową oferowanego przez siebieautodealingu. Akcja pod hasłem "Odmarżacz walutowy dla firm"obejmuje radio, prasę i internet.
W startującej właśnie kampanii Alior Bank reklamuje prowadzonyprzez siebie autodealing, w ramach którego firmy mogą kupować isprzedawać waluty bez marży tego banku, o ile zadeklarują, że wciągu 6 miesięcy przeniosą do niego trzy czwarte swoich obrotówgospodarczych. Przekaz promujący tę ofertę pod hasłem "Odmarżaczwalutowy dla firm" jest utrzymany w konwencji znanej z poprzednichkampanii Alior Banku.
Akcja obejmuje prasę (dzienniki, m.in. Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, Dziennik i Puls Biznesu, tygodniki i miesięczniki),radio i internet. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia- przygotowała agencja reklamowa PZL, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy Maxus z grupy Guideline.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje 'odmarżacz walutowy dla firm'