Alicia Keys w globalnej kampanii Reeboka (wideo)
Piosenkarka Alicia Keys zaprojektowała limitowaną serię butów będą częścią jesienno-zimowej kolekcji Reebok Classic. Została też twarzą globalnej kampanii marki, która właśnie wystartowała.
Głównym elementem kampanii jest globalny spot z udziałem Alicii Keys, wyreżyserowany przez Samuela Bayera. W reklamie wokalistka rapuje, a oprócz niej zobaczyć można tam ludzi z jej rodzinnego Nowego Jorku. W Polsce spot nie będzie emitowany w telewizji, obejrzeć go będzie można jedynie w portalu YouTube.
Jak informuje nas Michał Kępiński, brand activation manager marki Reebok, w naszym kraju działania promocyjne ograniczą się do mediów społecznościowych. Komunikacja prowadzona będzie na oficjalnym profilu Reebok Classic na Facebooku, oraz na fanpage'ach mediów, z którymi współpracuje firma. Działania realizuje we własnym zakresie firma Adidias Poland, właściciel marki Reebok. Potrwają one do końca 2012 roku.
Alicia Keys zaprojektowała własne wersje jej ulubionych modeli butów - Freestyle Hi (znane potocznie jako 5411), Freestyle Double Bubble, Classic Nylon Slim i Princess, które dostępne będą w sklepach Foot Locker Europe od 1 listopada br.
Dołącz do dyskusji: Alicia Keys w globalnej kampanii Reeboka (wideo)