„Akcja na mecz” w piłkarskiej kampanii Warki (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały i realizują firmy Just, MediaVest, The Digitals, Polymus Events, Men at Work, Opus Film i Roots PR.

Reklamy Warki pod hasłem „Akcja na mecz” pokazują, jak można w gronie przyjaciół bawić się, oglądając w telewizji mecze piłkarskie. Jest to kontynuacja trwającej od początku kwietnia kampanii „Akcja na Rio”, w której można było wygrać wyjazd do Brazylii w czasie mundialu (zobacz szczegóły).
Obecna akcja obejmuje promocję, w ramach której pod kapslami wybranych butelek i zawleczkami puszek Warki znajduje się symbol oznaczający wygranie 80-gramowej paczki chipsów Lay’s, którą można odebrać w dowolnym sklepie. Ogółem do zdobycia jest 2 mln opakowań.
Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
Reklamy ATL-owe przygotowała agencja Just, BTL-owe - agencja Men at Work, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, za aktywności w internecie - agencja The Digitals, za działania eventowe - agencja Polymus Events, a za wsparcie w zakresie public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Akcja na mecz” w piłkarskiej kampanii Warki (wideo)