Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców
Spółki Agora i At Media przygotowały wspólną ofertę dlareklamodawców. W jej ramach klienci mogą zrealizować niestandardowekampanie z wykorzystaniem mediów Agory i stacji reprezentowanych AtMedia.
- Dla marketerów wspólna oferta Agory i domu sprzedaży At Mediaoznacza możliwość całościowego planowania działań reklamowych, codotychczas stanowiło wyzwanie ze względu na złożoną koordynacjętych działań. Dodatkową wartością płynącą z projektu jest więcłatwość w przygotowaniu wspólnych ofert łączących różne media -czytamy w przesłanym nam komunikacie.
W kolejnym etapie współpracy spółki przedstawią propozycjepakietów zasięgowych, wykorzystujących serwisy internetowe Agoryoraz kanały z oferty At Media.
Opiekę nad projektem po stronie Agory sprawuje AgnieszkaMałecka, dyrektor ds. rozwoju oferty sprzedażowej, zaś w At Mediaza realizację projektu odpowiada Dagmara Staniewska, viacommanager.
W zakresie obecnie prowadzonej sprzedaży indywidualnej mediówspółki będą pracować na dotychczasowych zasadach.
Dołącz do dyskusji: Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców