Agencja WebTalk obsłuży markę Dr. Hauschka w social media
Dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka wybrał w przetargu agencję WebTalk do obsługi tej marki w mediach społecznościowych w Polsce.
Warszawska agencja interaktywna WebTalk odpowiada za prowadzenie istniejącego już polskiego fanpage’a marki Dr. Hauschka na Facebooku, a także nowego profilu na Instagramie.
- Do współpracy z agencją WebTalk przekonały nas przede wszystkim piękne kreacje graficzne, które w naszej branży są bardzo ważne, oraz duże doświadczenie i elastyczność agencji w tworzeniu budżetów reklamowych na Facebooku - mówi Marta Kozłowska, wyłączny dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka w Polsce.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę marki ze strony agencji odpowiada account executive Karolina Muszyńska.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Agencja WebTalk obsłuży markę Dr. Hauschka w social media