Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska
Do grona klientów agencji marketingowej WebTalk dołączyła marka wypożyczalni samochodowych Hertz Polska. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę klienta w digitalu.
Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki (Facebook, Instagram, LinkedIn); community management (aktywna komunikacja z odbiorcami na profilu i w wiadomościach prywatnych); działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM.
Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych (założenia badawcze, konstrukcja formularzy, analiza danych).
Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.
Dołącz do dyskusji: Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska