SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska

Do grona klientów agencji marketingowej WebTalk dołączyła marka wypożyczalni samochodowych Hertz Polska. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę klienta w digitalu.

Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki (Facebook, Instagram, LinkedIn); community management (aktywna komunikacja z odbiorcami na profilu i w wiadomościach prywatnych);  działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM.

Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych (założenia badawcze, konstrukcja formularzy, analiza danych).

Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.

Dołącz do dyskusji: Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl