Anna Luberska-Kieres ze strategicznym awansem w WebTalk
Anna Luberska-Kieres awansowała na stanowisko account supervisorki w agencji WebTalk. To kontynuacja decyzji związanych z rozwojem działu client service firmy.
Anna Luberska-Kieres jest związana z WebTalk od blisko siedmiu lat. Pod jej opieką znajduje się cały business unit, w tym m. in. marki: Super-Pharm, BNP Paribas, Olej Beskidzki i Heinz. Zespół, za który odpowiada account supervisorka, liczy obecnie 11 osób i zajmuje się zarówno stałą obsługą klientów, jak i akcjami o charakterze projektowym. Działania te mają charakter 360 stopni, a team szczególnie specjalizuje się w przygotowaniu contentu wideo.
- Moim głównym celem jest umacnianie biznesu klientów, poznawanie i zrozumienie ich potrzeb, a następnie odpowiedź na nie. Jest to możliwe dzięki roli partnera, jaką pełnimy w naszych współpracach – chcemy stanowić przedłużenie działów marketingu marek, dla których świadczymy usługi. To dlatego dokładnie analizujemy workflow klientów, co daje nam jeszcze szersze spojrzenie na projekty. Dzięki temu możemy dostosować się do stawianych przed nami wymagań, posiadamy wyróżniającą nas elastyczność i jesteśmy w stanie przewidzieć, w jaki sposób dany projekt wpłynie na biznes klienta. – mówi Anna Luberska-Kieres.
Luberska-Kieres w agencji WebTalk od 2017 roku pełniła w agencji stanowiska social media managerki, account managerki i senior account managerki.
Dołącz do dyskusji: Anna Luberska-Kieres ze strategicznym awansem w WebTalk
mumbai first!