Agencja GPD przez kolejne dwa lata będzie pracować dla marki Lech
Agencja reklamowa GPD Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową marki piwa Lech, należącej do Kompanii Piwowarskiej. Tym samym kontynuuje współpracę z marketerem rozpoczętą w 2013 roku.
Agencja GPD zajmie się obsługą działań ATL dla marki Lech. Pracuje dla niej od 2013 roku. Wygrała przetarg pokonując w nim agencje PZL, Huta 19, Brain i DDB&Tribal. W finale konkursu wygrała z Hutą 19.
Umowę na obsługę reklamową marki Lech zawarto na dwa lata.
GPD pracuje dla tego brandu od 2013 roku. Ostatnio Lech był reklamowany kampanią pod hasłem „Grasz czy grasz”, która nawiązywała do Euro 2016 i festiwalu Przystanek Woodstock.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Agencja GPD przez kolejne dwa lata będzie pracować dla marki Lech