SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Futu zmienia się w Nautra

Działające niemal od 20 lat studio kreatywne Futu przekształciło się w Nautra. To efekt połączenia sił Anny Skorupskiej oraz Wojciecha Ponikowskiego, eksperta w dziedzinie designu i wydawnictw.

Anna Skorupska i Wojciech PonikowskiAnna Skorupska i Wojciech Ponikowski

Nautra jako studio kreatywne pracuje na styku strategii i kreacji, tworzy marki i odpowiada za ich komunikację.

Futu pod rebrandingu

Działająca od 2006 r. agencja kreatywna Futu przemianowała się na Nautra. To efekt połączenia doświadczeń Wojciecha Ponikowskiego, dyrektora kreatywnego specjalizującego się w designie, storytellingu i wydawaniu publikacji oraz Anny Skorupskiej, dyrektor zarządzającej w dziedzinie produkcji i marketingu. Eksperci pracują ze sobą od 2019 roku.

- Widzimy zmianę w społeczeństwie i w sposobie odbierania przez nie komunikatów. Kreatywność stanowi dziś nową walutę, a uwaga odbiorcy jest rozproszona jak nigdy dotąd. Marki muszą dziś niejako przedefiniować swoją tożsamość i opowiadać o sobie w sposób klarowny i autentyczny. Zmienia się sposób i formy narracji, doświadczenie uczy nas podążania za tą zmianą wraz z naszymi klientami - mówi Anna Skorupska, współzałożycielka Nautra.

Agencja oferuje wsparcie w na styku strategii i kreacji. To wydawnictwo i kreatywny dom produkcyjny, studio designu i brandingu oraz agencja strategii i komunikacji marketingowej. Wspiera klientów w takich obszarach, jak m.in. strategia, storytelling, digital marketing, budowanie społeczności, systemy informacji wizualnej, kreacja miejsc oraz kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki.

- Rebranding naszej agencji jest dla nas symbolicznym, nowym otwarciem. Dziś jesteśmy innymi ludźmi niż wtedy kiedy startowaliśmy z Futu. Jaka zatem jest Nautra? Myślimy o niej jak o solidnym partnerze marketingowym. To "doświadczona życiowo i biznesowo" agencja z dojrzałą strategią i młodym, utalentowanym zespołem kreatywnym. Kreacja zawsze była naszą mocną stroną, to się nie zmienia - mówi Wojciech Ponikowski, współzałożyciel Nautra.

Agencja kreatywna na swoich koncie ma m.in. opracowanie oficjalnego logo "Niepodległa" na obchody stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości, stworzenie marki parasolowej Form Offices, dostarczenie strategii komunikacji i systemu identyfikacji wizualnej dla inwestycji Skanska Studio, opracowanie systemu oznakowania dla Muzeum Historii Polski i Muzeum Wojska Polskiego, prowadzenie platformy contentowej dla TVN Media czy rebranding firmy Corab.

Do klientów agencji należą m.in. Form Offices, Reino Partners, CEDC International, Spravia, PTV Group, Skanska, Eiffage Immobilier, TVN Media, Muzeum Historii Polski, Muzeum Wojska Polskiego.

Dołącz do dyskusji: Agencja Futu zmienia się w Nautra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl