180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg marki Tymbark
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na prowadzenie profili marki soków, nektarów i napojów Tymbark (Maspex) w mediach społecznościowych.
W ramach podpisanej umowy 180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za komunikację na Facebooku i Instagramie marki Tymbark. Zarządza ponad dwumilionową społecznością fanów.
Współpraca ruszyła w połowie listopada.
Ostatnie działania reklamowe, w tym obejmujące social media, przygotowywały dla Tymbarku agencje Brainbox i Bardzo.
Aktualnie zespół 180heartbeats + Jung v Matt pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Ben&Jerry's, Burger King, Google, Nike, Dakea, Pernod Ricard Global Travel Retail, PSA. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak'n'roll Records.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg marki Tymbark