Adheads zmienia identyfikację wizualną i skraca nazwę
Agencja reklamowa Adheads opracowała nową identyfikację wizualną zgodną z nową strategią komunikacji wyrażoną w angielskim claimie „thinking ahead”. Dodatkowo agencja rezygnuje z pierwotnej nazwy Heads Advertising na rzecz krótkiego Adheads.
Agencję Adheads będzie można teraz rozpoznać po prostym, ale charakterystycznym znaku. Typograficzna zagadka jest wizualnym odzwierciedleniem połączenia kreatywności z prostotą.
Adheads z nową identyfikacją wizualną
Krakowska agencja reklamowa Adheads jest obecna w branży od 2006 roku. Specjalizuje się w komunikacji segmentu automotive oraz jest wieloletnim partnerem globalnych i lokalnych marek. Od ponad jedenastu lat agencja obsługuje markę Lexus w zakresie 360° na czterech rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Portfolio motoryzacyjne uzupełniają marki Pirelli i Orlen Oil. Ma na koncie także projekty dla Maspex, Colian, Oleju Wielkopolskiego, Bakomy i Ustronianki.
W kategorii farmaceutycznej agencję reprezentują kreacje dla Hasco-Lek, Berlin-Chemie, Polpharma, Orifarm, JZO, Klosterfrau.
W sektorze finansowym agencja współpracowała z Grupą Getin Holding (Getin Bank, Idea Bank, Open Finance), Amplico AIG Life i Provident.
Wśród pozostałych klientów agencji warto wymienić również wieloletnią współpracę z siecią sklepów meblowych Abra, kreację i produkcję reklam dla marek Enea oraz PGE. Agencja tworzy także kampanie informacyjne dla Urzędu Miasta Krakowa, obiektów kultury i edukacji jak wrocławskie Hydropolis, Narodowy Teatr Stary czy Muzeum Narodowe w Krakowie.
Dołącz do dyskusji: Adheads zmienia identyfikację wizualną i skraca nazwę