Adam Sierociński dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, Paweł Szlęk jego zastępcą
Adam Sierociński awansuje na stanowisko creative directora agencji reklamowej Feeders Agency, a Paweł Szlęk na deputy creative directora.

Adam Sierociński, dotychczasowy associate creative director, zyskuje nowe obowiązki jako creative director, odpowiadając za rozwój całego działu kreacji Feeders. Sierociński, do tej pory kierujący komunikacją marek Żywiec oraz marek z Grupy Maspex, rozwinie 15-osobowy zespół. Tym samym dołączy do Kuby Sagana i Łukasza Szczybelskiego jako jeden z liderów działu kreacji. Od ponad 10 lat Sierociński jest związany z branżą reklamową. Współtworzył kampanię dla takich lovebrandów, jak Rak’n’Roll, BNP Paribas, Ketchup Włocławek, Slowhop, Spotify oraz Żywiec.
Paweł Szlęk, dotychczasowy creative lead na markach z portfolio PepsiCo, zostanie nowym deputy creative directorem. Jego zadania obejmą dalszy rozwój marek Pepsi i Lipton Ice Tea, a także kierowanie zespołem Procter & Gamble, obejmującego m.in. markę Old Spice.
Paweł „Pablo” Szlęk przygodę z reklamą zaczynał w Londynie jako finalista pierwszej edycji D&AD Young Blood. Z branżą związany od 8 lat, pracował m.in., dla Old Spice, Answear, Żywiec, Pepsi.
Dołącz do dyskusji: Adam Sierociński dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, Paweł Szlęk jego zastępcą