Activia z ActiRegularis: Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia
Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia zawierających bakterie ActiRegularis. Akcję pod hasłem „Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia” przygotowały firmy Young & Rubicam, Wunderman i Mediacom.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa jogurtów Activia przedstawia zawarte w nich bakterie ActiRegularis jako ikony sławy. Akcja pod hasłem „Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia” ma wyjaśniać odbiorcom pozytywne działanie ActiRegularis na organizm człowieka. W ramach kampanii na stronie actiregularis.pl można poznać sekrety sławy tych bakterii, a w interaktywnej grze – walczyć o wyjazd na Sylwestra do Paryża.
Akcja reklamowa obejmuje radio, prasę, internet, materiały BTL oraz opakowania jogurtów Activia.
Kreację kampanii przygotowały agencje Young & Rubicam i Wunderman, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Activia z ActiRegularis: Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia