Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum
Accenture Interactive podpisała umowę kupna meksykańskiej agencji Insitum, zajmującej się projektowaniem usług (service design) oraz badaniami nad innowacjami w marketingu.
Kwoty transakcji nie ujawniono. Dzięki przejęciu Accenture Interactive chce wzmocnić swoją pozycję w Ameryce Południowej. Insitum będzie funkcjonowała jako część agencji Fjord, południowoamerykańskiej firmy Accenture Interactive, specjalizującej się w designie.
Działalność Fjord po przyłączeniu Insitum skoncentruje się w Meksyku, Argentynie, Kolumbii, Peru i Brazylii. CEO Insitum, Luis Arnal, razem ze swoim zespołem zasili szeregi Fjord.
Insitum działa na rynku od 2003 roku i zatrudnia 200 osób w kilku oddziałach (Barcelona, Bogota, Buenos Aires, Chicago, Lima i São Paulo). Siedziba agencji znajduje się w Mexico City. Insitum zatrudnia badaczy, strategów i projektantów, którzy w codziennej pracy korzystają z osiągnięć psychologii behawioralnej, badań etnograficznych i marketingowych.
Accenture Interactive zatrudnia ponad 482 tys. pracowników w 120 krajach, świadczy usługi profesjonalne z zakresu doradztwa biznesowego, technologicznego, digitalowego i strategicznego.
Dołącz do dyskusji: Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum