ABI: 730 mln subskrybentów płatnej telewizji do końca 2011 r.
Do końca 2011 roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji zwiększy się do ponad 730 milionów.
Najwyższy wskaźnik penetracji ma Ameryka Północna, gdzie wspomniana liczba wzrośnie do 115,4 miliona - prognozuje firma badawcza ABI Research.
Coraz szybciej rozwija się rynek telewizji oferowanej przez operatorów telekomunikacyjnych, którzy na koniec 2011 roku mają mieć 47 milionów subskrybentów. W latach 2009 - 2014 liczba ta ma rosnąć średnio rocznie o 22,5 proc.
Najwyższy wskaźnik penetracji tego typu usług obserwowany jest na rynkach Europy Zachodniej, takich jak Francja, Włochy i Niemcy. Kolejne pod tym względem są Ameryka Północna i region Azji i Pacyfiku, gdzie liderami są z kolei Korea Południowa, Hong Kong i Tajwan.
Raport
Dołącz do dyskusji: ABI: 730 mln subskrybentów płatnej telewizji do końca 2011 r.