Pięć agencji w przetargu na obsługę kampanii o podwyżce 500+
Pięć agencji złożyło oferty w przetargu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową w internecie kampanii dotyczącej podwyższenia świadczenia 500+ - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Sigma Bis, Cityboard Media i Fabryka Marketingu.
Wybrana w tym przetargu agencja zajmie się zakupem przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, na potrzeby działań informacyjnych dotyczących podwyższenia wysokości świadczenia wychowawczego od stycznia 2024 roku (z 500+ na 800+), realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.
Współpracą z resortem przy tej kampanii zainteresowane są: Sigma Bis - wspólna agencja Orlenu i PZU (złożyła ofertę z ceną 492 tys. zł), Mexad (492 tys. zł), Cityboard Media (505,5 tys. zł), Youwillsee (506,8 tys. zł) oraz Fabryka Marketingu (492 tys. zł).
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga: 75) i propozycja prowadzenia działań informacyjnych (waga:25).
Zaplanowana kampania ma potrwać 4 miesiące. Jej budżet to 492 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu na obsługę kampanii o podwyżce 500+