61 proc. czołowych marek ma stronę w Google+
61 proc. czołowych marek świata ma już swoje strony w serwisie społecznościowym Google+.
Nieco ponad tydzień temu Google udostępniło firmom, markom i różnego rodzaju organizacjom możliwość zakładania stron w Google+ (więcej na ten temat).
Z badania przeprowadzonego przez firmę BrightEdge wynika, że od tego czasu swoje strony w serwisie otworzyło 61 ze 100 czołowych marek świata. Jednocześnie tylko około 13 proc. z nich na swoich własnych witrynach umieściło link do strony w Google+.
Dla porównania, na Facebooku swoje strony ma 94 proc. czołowych marek świata, a około 53 proc. z nich linkuje do nich na swoich witrynach.
Jedyną ze 100 czołowych marek, która nie ma swojej strony ani na Facebooku, ani na Google+, jest Marlboro. Z kolei Microsoft jest obecny tylko na portalu Marka Zuckerberga.
Dołącz do dyskusji: 61 proc. czołowych marek ma stronę w Google+