SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

6 ofert w przetargu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju na długofalową obsługę promocyjną Funduszy Europejskich

W prowadzonym przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju dotyczącym długofalowej obsługi promocyjnej marki Fundusze Europejskie wpłynęło 6 ofert od 10 agencji. O obsługę budżetu wycenionego na blisko 6,7 mln zł walczą m.in. MullenLowe Warsaw, ComPress, Mastermind Media i Unlimited.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

O zlecenie resortu walczą dwie agencje samodzielnie: Mastermind Media (oferta na kwotę 2,29 mln zł), FM Pro (oferta na kwotę 1,49 mln zł) oraz 4 konsorcja: Keino Grupa z Mido (oferta na kwotę 496,5 tys. zł), MullenLowe Warsaw z MullenLowe MediaHub (oferta na kwotę 1,03 mln zł), Communication Unlimited z ComPress (oferta na kwotę 1,39 mln zł) oraz Unlimited z Media Group (oferta na kwotę 1,49 mln zł).

Ministerstwo Inwestycji zamierza przeznaczyć na realizację zleconych usług 6,696 mln zł.

Zwycięzca przetargu będzie pracować dla resortu do końca stycznia 2020 roku. Zaplanowane w tym okresie mają m.in. zwiększyć świadomość i wiedzę społeczeństwa na temat możliwości jakie stwarzają im Fundusze Europejskie, zachęcić do korzystania z nich, edukować gdzie można się o nie starać oraz pokazać pozytywne przykłady ich wykorzystania.

Wybrana firma zajmie się m.in. opracowaniem strategii zaplanowanych działań, ich koncepcją kreatywną, przygotuje ich kosztorys, opracuje i wdroży strategię komunikacji, przygotuje kreacje reklamowe, zaplanuje i kupi media oraz przeprowadzi zlecone przez resort kampanie.

Ministerstwo nie podaje na obecnym etapie terminu rozstrzygnięcia przetargu ani startu zaplanowanych aktywności.

Dołącz do dyskusji: 6 ofert w przetargu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju na długofalową obsługę promocyjną Funduszy Europejskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl