38PR&Content Communication zajmie się obsługą PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji
Agencja 38PR&Content Communication będzie przez trzy najbliższe lata zajmować się obsługą public relations w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych na temat upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. W finale przetargu pokonała agencję Partner of Promotion i konsorcjum składające się z agencji ComPress oraz Agencji Medialnej Marty Biernackiej-Miernik.
W prowadzonym od stycznia br. przez resort cyfryzacji przetargu wpłynęło 13 ofert. Oprócz zwycięskiej agencji złożyły je także First PR, Solski Communications, MSL Group, Marketing&Communications Consultants, Flywheel Public Relations, Świeża Bazylia PR, Partner of Promotion, Profile, On Board Public Relations, Marta Biernacka- Mirnik Agencja Medialna, ITBC Communication oraz konsorcjum składające się z: Garden of Words, Great Minds i 2b Up Consulting.
W finale postępowania resort oceniał trzy oferty: 38Pr&Content Communication z ceną 799,5 tys. zł brutto, Partner of Promotion z ceną 799,5 tys. zł brutto oraz konsorcjum złożone z agencji ComPress i Agencji Medialnej Marta Biernacka-Miernik z ceną 800 tys. zł brutto.
Budżet na realizację zaplanowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji działań PR wynosi 800 tys. zł brutto. Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem strategii i realizacją działań PR w ramach planowanych przez resort kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych (przygotowanie strategii działań oraz materiałów do publikacji) oraz współpracę przy organizacji wydarzeń dla mediów (np. spotkań, konferencji prasowych).
Dołącz do dyskusji: 38PR&Content Communication zajmie się obsługą PR kampanii Ministerstwa Cyfryzacji