SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”

Pierwszy i zarazem ostatni sezon serialu „Klub Szalonych Dziewic” oglądało w telewizji TVN średnio 2 mln widzów. Wpływy z reklam wyniosły 18,2 mln złotych.

„Klub Szalonych Dziewic” zapewnił telewizji TVN średnio 14,68 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,95 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem emitowany w tym samym czasie w TVN drugi sezon „39 i pół” oglądało więcej o 200 tys. widzów. 

 

Data AMR SHR % SHR % (16-49)
02-03-2010 2777703 19,20% 23,29%
09-03-2010 2431132 16,98% 19,54%
16-03-2010 2146521 15,83% 17,77%
23-03-2010 1810754 13,48% 16,09%
30-03-2010 2160896 15,14% 18,48%
06-04-2010 2168455 15,53% 19,48%
20-04-2010 1744455 12,91% 15,74%
27-04-2010 1928107 13,87% 17,01%
04-05-2010 1907967 13,03% 15,94%
11-05-2010 1729369 12,23% 16,06%
18-05-2010 1958685 13,85% 16,90%
25-05-2010 1885212 13,26% 17,93%
01-06-2010 2102906 14,95% 18,70%
średnio 2062267 14,68% 17,95%


TVN w trakcie emisji „Klubu Szalonych Dziewic” zajmowała trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z 3,8 mln widzów, druga pozycja z 2,1 mln osób przypadła Polsatowi. 

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
TVP2 3787679 27,06% 20,41%
Polsat 2143095 15,31% 19,22%
TVN 2062267 14,68% 17,95%
TVP1 1845353 13,19% 14,24%


Wpływy reklamowe wyniosły 18,2 mln złotych (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Serial oglądały głównie kobiety. 

KSD ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,84% 70
  Kobiety 66,16% 128
Wiek  4-9 2,00% 33
   10-15 3,59% 51
  16 - 19 3,21% 56
  20 - 24 5,30% 65
  25 - 29 12,33% 139
  30 - 34 13,74% 168
  35 - 39 9,03% 127
  40 - 44 6,96% 108
  45 - 49 6,77% 95
  50 - 54 8,38% 101
  55 - 59 9,87% 130
  60+ 18,81% 96
Wlk. miasta Wieś 25,95% 67
  < 50 tys. 25,95% 108
  50-100 tys. 8,97% 105
  100-200 tys. 8,53% 107
  > 200 tys. 30,59% 150
Zawód Top management 10,96% 141
  Pracownicy średniego szczebla 24,34% 168
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,87% 88
  Emeryci 26,11% 105
  Inni 20,72% 64
Wykształcenie Podstawowe 39,61% 86
  Średnie 34,18% 115
  Wyższe 20,63% 180
  Inne 5,58% 43


„Klub Szalonych Dziewic”  pokazywany był także na platformie vod.onet.pl. Według danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez Onet.pl  – łącznie obejrzano go tam 3,4 mln razy.

Telewizja TVN oficjalnie nie podjęła decyzji dotyczącej przyszłości serialu. Jednak jak udało nam się ustalić szansę na jego kontynuacje są niewielkie. Na pewno nie pojawi się on w jesiennej ramówce stacji.

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”

55 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
ten serial to porażka roku.....
0 0
odpowiedź
User
Jola
przecież ten serial to żenua na maxa, ciekawe dlaczego na wirtualnej ta wiadomość podana tak delikatnie, ogolnie wszystko o TVN podaja tak rewelacyjnie... a ile zarobil bez rabatów?
0 0
odpowiedź
User
Wojtek
Mam nadzieję że następnej seri nie kręcą bo był to chyba największy niewypał w ostatnich latach
0 0
odpowiedź