2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”
Pierwszy i zarazem ostatni sezon serialu „Klub Szalonych Dziewic” oglądało w telewizji TVN średnio 2 mln widzów. Wpływy z reklam wyniosły 18,2 mln złotych.
„Klub Szalonych Dziewic” zapewnił telewizji TVN średnio 14,68 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,95 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem emitowany w tym samym czasie w TVN drugi sezon „39 i pół” oglądało więcej o 200 tys. widzów.
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
02-03-2010 | 2777703 | 19,20% | 23,29% |
09-03-2010 | 2431132 | 16,98% | 19,54% |
16-03-2010 | 2146521 | 15,83% | 17,77% |
23-03-2010 | 1810754 | 13,48% | 16,09% |
30-03-2010 | 2160896 | 15,14% | 18,48% |
06-04-2010 | 2168455 | 15,53% | 19,48% |
20-04-2010 | 1744455 | 12,91% | 15,74% |
27-04-2010 | 1928107 | 13,87% | 17,01% |
04-05-2010 | 1907967 | 13,03% | 15,94% |
11-05-2010 | 1729369 | 12,23% | 16,06% |
18-05-2010 | 1958685 | 13,85% | 16,90% |
25-05-2010 | 1885212 | 13,26% | 17,93% |
01-06-2010 | 2102906 | 14,95% | 18,70% |
średnio | 2062267 | 14,68% | 17,95% |
TVN w trakcie emisji „Klubu Szalonych Dziewic” zajmowała trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z 3,8 mln widzów, druga pozycja z 2,1 mln osób przypadła Polsatowi.
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP2 | 3787679 | 27,06% | 20,41% |
Polsat | 2143095 | 15,31% | 19,22% |
TVN | 2062267 | 14,68% | 17,95% |
TVP1 | 1845353 | 13,19% | 14,24% |
Wpływy reklamowe wyniosły 18,2 mln złotych (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Serial oglądały głównie kobiety.
KSD | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 33,84% | 70 |
Kobiety | 66,16% | 128 | |
Wiek | 4-9 | 2,00% | 33 |
10-15 | 3,59% | 51 | |
16 - 19 | 3,21% | 56 | |
20 - 24 | 5,30% | 65 | |
25 - 29 | 12,33% | 139 | |
30 - 34 | 13,74% | 168 | |
35 - 39 | 9,03% | 127 | |
40 - 44 | 6,96% | 108 | |
45 - 49 | 6,77% | 95 | |
50 - 54 | 8,38% | 101 | |
55 - 59 | 9,87% | 130 | |
60+ | 18,81% | 96 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,95% | 67 |
< 50 tys. | 25,95% | 108 | |
50-100 tys. | 8,97% | 105 | |
100-200 tys. | 8,53% | 107 | |
> 200 tys. | 30,59% | 150 | |
Zawód | Top management | 10,96% | 141 |
Pracownicy średniego szczebla | 24,34% | 168 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,87% | 88 | |
Emeryci | 26,11% | 105 | |
Inni | 20,72% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 39,61% | 86 |
Średnie | 34,18% | 115 | |
Wyższe | 20,63% | 180 | |
Inne | 5,58% | 43 |
„Klub Szalonych Dziewic” pokazywany był także na platformie vod.onet.pl. Według danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez Onet.pl – łącznie obejrzano go tam 3,4 mln razy.
Telewizja TVN oficjalnie nie podjęła decyzji dotyczącej przyszłości serialu. Jednak jak udało nam się ustalić szansę na jego kontynuacje są niewielkie. Na pewno nie pojawi się on w jesiennej ramówce stacji.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”