2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej
Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,57 mln widzów, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji w całym rynku przegrywa z TVP2, nadającą „Barwy szczęścia”, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 31 sierpnia do 1 października 2015 roku wyniosła 2,57 mln osób. Przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.10.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,86 mln oglądających.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
17-09-2015 |
20:11:12 |
2 856 828 |
19,31% |
14-09-2015 |
20:10:13 |
2 787 239 |
17,61% |
23-09-2015 |
20:10:47 |
2 772 387 |
17,72% |
Średnio: |
2 570 789 |
16,72% |
Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła minimalnie. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 2 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,55 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 16,36 proc. i 16,27 proc. Na wzrost widowni na jesieni wpływ mógł mieć m.in. fakt, że stacja zdecydowała się emitować „Na Wspólnej” przez całe wakacje.
TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 19,14 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 11,32 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,76 proc. udziału).
Zaś wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 943 474 |
19,14% |
14,37% |
TVN - Na Wspólnej |
2 570 789 |
16,72% |
17,72% |
TVP1 |
1 740 627 |
11,32% |
9,47% |
Polsat |
1 500 420 |
9,76% |
13,36% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. średni udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej