„Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją
Najnowszy sezon programu „Ugotowani” gromadzi mniej widzów niż było to przed przejściem formatu na emisję codzienną. TVN w czasie emisji reality-show przegrywa z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, chociaż w grupie komercyjnej jest wiceliderem.
Dziewiątą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 6 września br. Średnia widownia dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w grupie 4+ i 11,59 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał trzeci odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,24 mln oglądających.
Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
20-09-2015 | 1 241 384 | 9,32% |
27-09-2015 | 1 235 017 | 9,42% |
06-09-2015 | 1 110 605 | 8,30% |
średnia | 1 173 803 | 9,10% |
Jesienią ub.r. „Ugotowani” emitowani byli cztery razy w tygodniu w dni powszednie o 20.50. W okresie do końca października ub.r. oglądalność tych odcinków wyniosła 1,25 mln widzów.
Przełożyło się to na 7,81 proc. udziału w wśród wszystkich widzów oraz 9,58 proc. w grupie 16-49.W niedziele o 17.00 nadawano zaś odcinki „The best of”.
Natomiast we wrześniu 2013 roku, gdy program pokazywano jeszcze w niedziele o 18.00, po czterech odcinkach gromadził on aż 2,32 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc.
W czasie emisji „Ugotowanych 9” stacja TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 18,58 proc. udziału. Druga jest TVP1 („Komisarz Alex”, „Jaka to melodia?”; 12,29 proc.), a trzecia - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 10,18 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest drugi za Polsatem.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR% | SHR% |
Polsat | 2 396 912 | 18,58% | 21,58% |
TVP1 | 1 586 239 | 12,29% | 6,51% |
TVP2 | 1 312 991 | 10,18% | 5,90% |
TVN - Ugotowani | 1 173 803 | 9,10% | 11,59% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją