SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją

Najnowszy sezon programu „Ugotowani” gromadzi mniej widzów niż było to przed przejściem formatu na emisję codzienną. TVN w czasie emisji reality-show przegrywa z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, chociaż w grupie komercyjnej jest wiceliderem.

Dziewiątą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 6 września br. Średnia widownia dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w grupie 4+ i 11,59 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów miał trzeci odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,24 mln oglądających.

Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

20-09-2015

1 241 384

9,32%

27-09-2015

1 235 017

9,42%

06-09-2015

1 110 605

8,30%

średnia

1 173 803

9,10%

Jesienią ub.r. „Ugotowani” emitowani byli cztery razy w tygodniu w dni powszednie o 20.50. W okresie do końca października ub.r. oglądalność tych odcinków wyniosła 1,25 mln widzów.

 Przełożyło się to na 7,81 proc. udziału w wśród wszystkich widzów oraz 9,58 proc. w grupie 16-49.W niedziele o 17.00 nadawano zaś odcinki „The best of”.

Natomiast we wrześniu 2013 roku, gdy program pokazywano jeszcze w niedziele o 18.00, po czterech odcinkach gromadził on aż 2,32 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc.

W czasie emisji „Ugotowanych 9” stacja TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.  Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 18,58 proc. udziału.  Druga jest TVP1 („Komisarz Alex”, „Jaka to melodia?”; 12,29 proc.), a trzecia - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 10,18 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest drugi za Polsatem.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

Polsat

2 396 912

18,58%

21,58%

TVP1

1 586 239

12,29%

6,51%

TVP2

1 312 991

10,18%

5,90%

TVN - Ugotowani

1 173 803

9,10%

11,59%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xxxx
Pomyslec ze kiedys ten program ogladalo nawet ponad 3 mln osob. Zniszczyli tym kombinowaniem swietny program.
odpowiedź
User
jj
W ogóle teraz te wszystkie nowości i hity ramówkowe z prime-time notują oglądalność na poziomie miliona, czasem półtora... jeszcze nie tak dawno seriale amerykańskie nadawane po 22 potrafiły przyciągnąć więcej widzów, więc może zamiast wydawać kasę na jakieś polskie bzdetne programiki, pora pomyśleć o emisji dobrych seriali zagranicznych w prime time? Nową Wesołowską oglądało 600.000 widzów jesienią, "Agentów NCIS" oglądało więcej widzów po 23:00. :)
odpowiedź
User
gość
Która to już klapa w jesiennej ramówce TVN?
odpowiedź