SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,3 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wiceliderem rynku

Show „Kocham Cię, Polsko!” po powrocie do TVP2 ogląda średnio 2,3 mln osób, a stacja w paśmie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego, przegrywając tylko z TVN.

fot. TVP fot. TVP

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków dziewiątej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,30 mln widzów, co przełożyło się na 14,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 5 marca br.

 

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu, który zainteresował 2,39 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-03-2016

20:10:16

2 250 011

14,23%

12-03-2016

20:08:27

2 390 982

15,70%

19-03-2016

20:09:40

2 263 157

14,22%

Średnio:

2 301 392

14,71%


W porównaniu do całej ósmej serii, emitowanej jesienią 2012 roku, program zyskał 470 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 1,83 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,94 proc. oraz 7,19 proc. Wówczas format pokazywany był w niedziele o godz. 20.05 (więcej na ten temat).

TVP2 w czasie emisji show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest TVN, nadający wówczas „Małych gigantów”, co daje mu 15,28 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (kroniki sportowe, prognoza pogody i serial „Strażacy”; 9,01 proc.), a czwarty - Polsat (gala KSW, jeden odcinek „Surprise, Surprise” i film fabularny; 7,74 proc.). W grupie komercyjnej trzeci jest już jednak Polsat, który wypada lepiej od Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 391 736

15,28%

14,61%

TVP2 - Kocham Cię, Polsko!

2 301 392

14,71%

12,81%

TVP1

1 410 296

9,01%

7,16%

Polsat

1 211 027

7,74%

10,52%

W „Kocham Cię, Polsko!” dwie drużyny pod wodzą kapitanów Tomasza Kammela i Macieja Musiała, rywalizują między sobą, biorąc udział w grach towarzyskich i quizach, odgadując zagadki muzyczne oraz odpowiadając na pytania z wiedzy o Polsce. Program prowadzi Barbara Kurdej-Szatan, a produkuje go firma Rochstar (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wiceliderem rynku

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Ktoś powie na pewno, że głupie, żałosne i nieśmieszne, ale wolę ten program, gdzie można się wyluzować i naprawdę pośmiać niż dzieciaki na TVNie.
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
O kurdej, musiał z Kammela być szatan...
0 0
odpowiedź
User
Adijos
Kocham Cię Polsko jest lepsze od Małych Gigantów
0 0
odpowiedź