Miesięcznik 'Playboy' nawiązał nietypową współpracę z siecią sklepów Media Markt.
Zmiana na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu Mercedes Car Group.
Pod hasłem ”Jesteś moim numerem 1” spółka Ford Polska prowadzi kampanię reklamową Forda Focusa.
Dariusz Raczko jest nowym redaktorem naczelnym miesięcznika ”Wiedza i Życie” (Prószyński Media).
Jeremy Padgen został dyrektorem generalnym Tequili, sieci agencji reklamowych specjalizującej się w marketingu bezpośrednim działającej w ramach grupy TBWA.
Paweł Zarzeczny jest nowym felietonistą sportowym portalu Interia.pl.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą kampanię reklamową Ery Biznes (Polska Telefonia Cyfrowa).
Domy mediowe SPC House of Media z Warszawy i Intermedia z Krakowa realizują na Słowacji i Węgrzech kampanię Oknoplastu, producenta okien.
Amerykański producent piwa Anheuser-Busch rozpoczął dystrybucję ulotek reklamowych odwołujących się do patriotyzmu Amerykanów.
Agnieszka Maciąg przestała pełnić funkcję dyrektor artystycznej i nadzorować dział marketingu spółki Vistula SA.
Zapisz się do newslettera