True crime szturmuje rynek podcastów. Dlaczego lubimy się bać?
Serial Netfliksa z De Niro hitem w Polsce. Jak oceniają go krytycy?
Wszystko, co wiemy o piątym sezonie „Emily w Paryżu”
Algorytmy sprzyjają skrajnie prawicowym partiom
Drugi sezon „The Traitors: Zdrajcy” z kilkoma zmianami. Producentka zdradza szczegóły
Za tyle lata Zygmunt Solorz. Ta jego spółka nie jest odlotowym biznesem
Warner Bros Discovery planuje kolejny rebranding serwisu Max
Odrzucono odwołanie Canal+ od decyzji regulatora
TOP10 anglojęzycznych wydawców z największą liczbą subskrybentów
Tygodniki opinii z jednym wyjątkiem tracą czytelników. „Gazeta Polska” wyżej od "Sieci"
Koniec sportu w papierowej „Rzeczpospolitej"? W dziale został jeden dziennikarz
„Gazeta Polska” ma przeprosić Donalda Tuska. Chodzi o „hitlerowską” okładkę
PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy dla pasażerów
Carrefour nie daje rady Żabce? Znów ubyło mu małych sklepów
Fru.pl szuka mistrza marketingowej magii. LinkedIn zablokował możliwość aplikowania
PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy
Stojak zamiast dziennikarza. Lepsza zmiana w Radiu Szczecin [FELIETON]
Spowiedź pracownicy Rydzyka. Jak była dziennikarka wspomina Radio Maryja?
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
Audycja Jarosława Kuźniara znikła na razie z Trójki. „Szukamy nowej formuły”
Była rzeczniczka Totalizatora szefową komunikacji w ZPR SA
Wirtualne Media od teraz także ze szkoleniami. Pierwsze z relacji z mediami dla działów PR i komunikacji
Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków
WEC Communication pracuje dla TCL
Co dają dwa tygodnie bez smartfona? Lepsze samopoczucie i koncentracja
Ruszył Serwis Naukowy Uniwersytetu Warszawskiego
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
„Piaskownica regulacyjna” pomoże AI? Ministerstwo zmieniło projekt ustawy
Ukraińcy stracą dostęp do Starlinka? Grozi tym administracja Trumpa
Były szef właściciela TVN ma nadzorować państwowy bank
Lidl zaczął sprzedawać na TikToku
Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu serialu „Rodzinka.pl”. Serial wraca jesienią
W lutym 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVP 1. Stacja zarobiła cennikowo 171 mln zł, drugie miejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
RMF FM jest najchętniej wybieranym radiem wśród słuchaczy z wykształceniem wyższym. Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET tuż przed PR III. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i lokalnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Trwają negocjacje między Tomaszem Lisem a TVP. Lis miałby mieć w telewizyjnej "Dwójce" program publicystyczny.
Na okładce i rozkładówce październikowego wydania 'Playboya' (Marquard Media Polska) ukazały się zdjęcia wokalistki Doroty Rabczewskiej, znanej jako Doda. To już druga sesja popularnej piosenkarki dla tego miesięcznika.
Jacek Rakowiecki został nowym naczelnym miesięcznika Film. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa.
W listopadzie sprzedaż Faktu powyżej 500 tys. egz., spadek GW, Dziennika i Rz. Unikatowe tabelki tylko u nas.
Stanisław Tyczyński, założyciel radia RMF FM, sprzedaje największą komercyjną stację radiową w Polsce. Zajmie się teraz biznesem filmowo-telewizyjnym.
M.Sowa, T.Wróblewski, M.Bednarek, M.Figurski, R.Oracz, B.Górska, M.Bochenek, R.Czejarek, S.Kornicki, L.Kozioł i K.Sowa - czyli ludzie mediów o sprzedaży radia RMF FM.
Ponad 4 mln widzów obejrzało pierwszy odcinek talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN. Program przyciągnął głównie kobiety i widzów ze średnim wykształceniem.
Nowa platforma cyfrowa, która rusza w październiku, będzie miała w swojej ofercie dwa modele dekoderów - z dyskiem twardym i bez. Co jeszcze?
Zapisz się do newslettera