W lutym 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVP 1. Stacja zarobiła cennikowo 171 mln zł, drugie miejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
RMF FM jest najchętniej wybieranym radiem wśród słuchaczy z wykształceniem wyższym. Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET tuż przed PR III. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i lokalnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Trwają negocjacje między Tomaszem Lisem a TVP. Lis miałby mieć w telewizyjnej "Dwójce" program publicystyczny.
Na okładce i rozkładówce październikowego wydania 'Playboya' (Marquard Media Polska) ukazały się zdjęcia wokalistki Doroty Rabczewskiej, znanej jako Doda. To już druga sesja popularnej piosenkarki dla tego miesięcznika.
Jacek Rakowiecki został nowym naczelnym miesięcznika Film. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa.
W listopadzie sprzedaż Faktu powyżej 500 tys. egz., spadek GW, Dziennika i Rz. Unikatowe tabelki tylko u nas.
M.Sowa, T.Wróblewski, M.Bednarek, M.Figurski, R.Oracz, B.Górska, M.Bochenek, R.Czejarek, S.Kornicki, L.Kozioł i K.Sowa - czyli ludzie mediów o sprzedaży radia RMF FM.
Stanisław Tyczyński, założyciel radia RMF FM, sprzedaje największą komercyjną stację radiową w Polsce. Zajmie się teraz biznesem filmowo-telewizyjnym.
Ponad 4 mln widzów obejrzało pierwszy odcinek talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN. Program przyciągnął głównie kobiety i widzów ze średnim wykształceniem.
Nowa platforma cyfrowa, która rusza w październiku, będzie miała w swojej ofercie dwa modele dekoderów - z dyskiem twardym i bez. Co jeszcze?
Zapisz się do newslettera