Życzenia urodzinowe Marcina Dorocińskiego reklamują ubezpieczenie na życie i zdrowie w PZU (wideo)
W nowej kampanii reklamowej PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego promowana jest oferta ubezpieczeń na życie i zdrowie. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy DDB & Tribal, VML Poland i Starlink.
Spot pokazuje, jak Marcin Dorociński zapala świeczki na torcie urodzinowym i przekonuje, że zdrowie jest zbyt cenne, żeby jedynie go sobie życzyć, np. z okazji urodzin. W kampanii promowany jest pakiet ubezpieczeniowy PZU Na Życie i Zdrowie. Reklamy podkreślają, że w ramach tej usługi w przypadku ciężkiej choroby ubezpieczyciel już po diagnozie wypłaci pieniądze oraz zorganizuje prywatne leczenie.
W ramach wprowadzonego właśnie usługi PZU Na Życie i Zdrowie, dodatkowego pakietu ochronnego do ubezpieczeń na życie, osoba, u której zdiagnozowano ciężką chorobę (np. nowotwór złośliwy, zawał serca czy udar) otrzyma do 500 tys. zł na dowolny cel, bezpłatny dostęp do prywatnej opieki lekarskiej oraz wsparcie opiekuna medycznego. Wizyta u lekarza (w jednej z ponad 1,6 tys. placówek medycznych w blisko 500 miastach) odbędzie się w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych od zgłoszenia.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Marcin Dorociński jest ambasadorem reklamowym PZU od prawie dwóch lat. W poprzedniej kampanii z jego udziałem, prowadzonej jesienią ub.r. pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców”, była promowana polisa OC z kartą rabatową na paliwo.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowy spot), internecie (m.in. social media i strona opisująca ofertę) oraz oddziałach PZU. Potrwa do 22 maja.
Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & Tribal, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Życzenia urodzinowe Marcina Dorocińskiego reklamują ubezpieczenie na życie i zdrowie w PZU (wideo)