SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w piśmie dla klientów kasyn

Od drugiego numeru kwartalnik "Prestige" przygotowywany przez agencję Concept Publishing Polska dla klientów sieci kasyn Orbis Casino i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowycch przeszedł liczne zmiany.

Podwojona została objętość pisma (z 24 do 48 stron bez okładek), grzbiet szyty został zmieniony na grzbiet klejony, a layout tytułu został zmodyfikowany, stająć się bardziej ekskluzywnym.

Poza tym oprócz polskich tekstów w "Prestige" pojawiły się ich angielskie tłumaczenia. Wprowadzono także więcej treści lifestylowych, dodano cykl o kasynach świata oraz rozszerzono komendium informacyjne o grach i kasynach.

prestige

Drugi numer kwartalnika "Prestige" ukazął się na poczatku sierpnia br. Pismo dystrybuowane jest na terenie kasyn i salonów gier należących do firm Orbis Casino i Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w piśmie dla klientów kasyn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl