Zmiany w piśmie dla klientów kasyn
Od drugiego numeru kwartalnik "Prestige" przygotowywany przezagencję Concept Publishing Polska dla klientów sieci kasyn OrbisCasino i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowycch przeszedłliczne zmiany.
Podwojona została objętość pisma (z 24 do 48 stron bez okładek),grzbiet szyty został zmieniony na grzbiet klejony, a layout tytułuzostał zmodyfikowany, stająć się bardziej ekskluzywnym.
Poza tym oprócz polskich tekstów w "Prestige" pojawiły się ichangielskie tłumaczenia. Wprowadzono także więcej treścilifestylowych, dodano cykl o kasynach świata oraz rozszerzonokomendium informacyjne o grach i kasynach.
Drugi numer kwartalnika "Prestige" ukazął się na poczatkusierpnia br. Pismo dystrybuowane jest na terenie kasyn i salonówgier należących do firm Orbis Casino i Zjednoczone PrzedsiębiorstwaRozrywkowe.
Inne
Dołącz do dyskusji: Zmiany w piśmie dla klientów kasyn