Zmiany w dwutygodniku "Z Życia Wzięte"
Phoenix Press, wydawca dwutygodnika z segmentu real life stories "ZŻycia wzięte" wprowadza zmiany w tytule. Od najbliższego wydaniapisma, które ukaże się w piątek 27 czerwca br., zmieni się jegoformat, szata graficzna i zawartość.
Dwutygodnik zwiększy format do 205x297 mm, zyska bardziejdynamiczny layout (nadal ma on być jednak z grupy "tradycyjnych"),do pisma wprowadzone zostaną nowe czcionki i elementy graficzne,ale nie zmieni się jego okładka.
W strukturze "Z życia wzięte" ograniczona zostanie długośćhistorii, ale za to zwiększy się ich liczba. Wzrośnie ilość poradredagowanych przez specjalistów z różnych dziedzin, pojawią sięnowe rubryki. Zmianie ulegnie edytorial otwierający pismo - zamiasthistorii wprowadzony zostanie dział "na dobry początek" złożony zkrótkich, lżejszych informacji, plotek i humoru. Poza tym zniknierozkładówkowa krzyżówka, a zamiast niej pojawi się kilkamniejszych. Zmianie nie ulegnie natomiast objętość pisma (liczy ono32 strony).
Relaunch tytułu przygotowywany był od roku, a poprzedziły gobadania etnograficzne przeprowadzone wśród czytelników pisma.
Po zmianach "Z Życia Wzięte" nadal kosztować będzie 1,20 zł, niezmieni się także nakład pisma, który wynosi 470 tys. egz.
Zmianom w dwutygodniku towarzyszy wakacyjny konkurs z nagrodągłówną 10 tys. zł oraz promocja w innych tytułach Phoenix Press zsegmentu real life stories.
Średnia sprzedaż "Z Życia Wzięte" w marcu br. wyniosła 276 179egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dwutygodniku "Z Życia Wzięte"