Złote Orły 2011 rozdane: Natanek Batmanek, Pure evil, Serce i Rozum… (wideo)
Najwięcej nagród w tegorocznej edycji Złotych Orłów otrzymały spot „Natanek Batmanek” (przygotowany przez Pride&Glory Interactive dla Tesco), kampania „Pure evil” (zrealizowana przez Engine dla marki Cropp) i komunikacja internetowa TP z Sercem i Rozumem (prowadzona przez Adv.pl).
Spot viralowy „Natanek Batmanek” - wymyślony i przygotowany dla Tesco przez Pride&Glory Interactive otrzymał trzy Złote Orły - w kategoriach usługi, kampania zintegrowana i marketing wirusowy.
Kampania „Pure evil” (zobacz jej szczegóły), którą Engine przygotowała dla marki Cropp z portfolio LPP, została wyróżniona w kategoriach moda, społeczeństwo i kampania zintegrowana, w tej ostatniej zdobywając Złotego Orła.
Natomiast komunikacja internetowa Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem - prowadzona przez agencję Adv.pl - otrzymała wyróżnienie w kategorii social media marketingu, a viral, w którym bohaterowie parodiują Tomasza Kota odgrywającego Kaszpirowskiego w reklamie Netii (szczegółowe informacje o tym spocie) została wyróżniona w kategorii marketingu wirusowego.
Najwięcej nagród i wyróżnień - po cztery - zdobyły agencje Just, White Cat Studio i K2 Internet. Dodatkowo pracujący w tej ostatniej firmie Wojciech Łebski został art directorem roku. Natomiast tytuł copywriterów roku przyznano Agnieszce Starzyńskiej i Marii Pawlikowskiej z Pride&Glory Interactive. Wszystkie nagrody wręczono podczas gali w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie.
Zwycięzcy konkursu Złote Orły 2011
Kategoria reklama:
• Moda: wyróżnienie - „Pure evil” Engine
• Napoje: Złoty Orzeł - „Kula” McCann Erickson Poland; wyróżnienie: „Warka Reprezentacja Cieszynki” Just
• Żywność: wyróżnienie - „Wirtualne przedszkole” Mediacom Create
• Higiena i Zdrowie: Złoty Orzeł - „Apap głowa, noga, ręka” McCann Erickson Poland
• Usługi: Złoty Orzeł - „Natanek Batmanek” Pride&Glory Interactive; wyróżnienia - „Psy” Lowe GGK, radiówki „Nie rób sceny” Opus B
• Środki przekazu: wyróżnienie - „Świnia” McCann Erickson Poland
• Społeczeństwo: Złoty Orzeł - „Legenda Deyny” Gmina Miejska Starogard Gdański, Złoty Orzeł - „Oswoić ciemność” K2 Internet, wyróżnienia: „Zwierzaki” Fabryka Komunikacji Społecznej, „Pure evil” Engine
• Reklama własna: wyróżnienie - „Gazetka” The Chimney Pot
• Humor: Złoty Orzeł -„Natanek Batmanek” Pride&Glory Interactive
• Wydarzenie promocyjne: Złoty Orzeł - „Mała scena na Centralnym” K2 Internet
• Media: Złoty Orzeł - „Sprzątanie miasta” 180heartbeats
• Kampania zintegrowana: Złoty Orzeł - „Pure evil” Engine, wyróżnienia - „Wielkie otwarcie” Just, „Sprzedawaj po sąsiedzku” 180heartbeats, „Apap głowa, noga, ręka” McCann Erickson Poland
Kategoria marketing:
• Wprowadzenie produktu na rynek: Złoty Orzeł - „Najbardziej osobiste meble na świecie” Meble VOX
• Marketing wirusowy: Złoty Orzeł - „Natanek Batmanek” Pride&Glory Interactive, wyróżnienie - „Viral Kaszpirowski” Adv.pl
• Sponsoring: Złoty Orzeł - „Męskie granie 2011” Just
• Promocje: Złoty Orzeł - „Volkswagen Passat Show” Just
Kategoria interactive:
• Serwis www: wyróżnienie - serwis Ministerstwa Spraw Zagranicznych - K2 Internet,
• Social media marketing: wyróżnienia: „Serce i Rozum w social media” Adv.pl, „Ojciec Bóg” Heureka
Kategoria design:
• Fotografia: wyróżnienia: „Born to create” - Makata/Greg Adamski, „O.S.T.R. Jazz, dwa, trzy” - Paweł Fabjański
• Ilustracja: wyróżnienie - „Oswoić ciemność” K2 Internet
• Wydawnictwa: Złoty Orzeł - „Broszura Korporacyjna Rondo1” Element One; wyróżnienia: „Sacrum Profanum Krakowskie Biuro Festiwalowe”, „Theaterslam. Neuste Dramatik aus Polen” Studio Graficzne Temperówka, „Pure Magazine Element One
• Wizerunek firmy: Złoty Orzeł: PKO Bankowość Prywatna - White Cat Studio, wyróżnienia: identyfikacja wizualna PKO BP - White Cat Studio, identyfikacja wizualna Netia SA - White Cat Studio, design do 30. WST - Lowe GGK
• Opakowania: Złoty Orzeł - „Porter” Brand Nature Access, wyróżnienia: „Żywiec” Brand Nature Access, „Smirnoff Vladimir Limited Edition” White Cat Studio, „Masmix, piękny i bogaty w masło” PZL, „Mleko i miód” Beza Projekt
• Direct Mail: Złoty Orzeł - „Mleko i miód” Beza Projekt,
• Materiały promocyjne i POS: wyróżnienie: „Notes 365” - Studio Graficzne Temperówka
• Wideo: wyróżnienia: „Outsourcing IT” - SoInteractive, „Królestwo Kowalskich” - SoInteractive.
Dołącz do dyskusji: Złote Orły 2011 rozdane: Natanek Batmanek, Pure evil, Serce i Rozum… (wideo)