Zła obsługa klienta może być gwoździem do trumny dla firm
Dla zdecydowanej większości konsumentów zła obsługa to powód do rezygnacji z usług firmy. Prowadzący biznes zyskaliby stawiając na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia w sieci.
fot. Shutterstock.com
Z badania przeprowadzonego w maju 2016 r. przez firmę Ovum wynika, że ponad 80 proc. konsumentów z Australii, Europy, Nowej Zelandii i USA zaprzestało korzystania z oferty firmy w następstwie negatywnego doświadczenia związanego z obsługą klienta.
Badanych zapytano także o obszary, w których firmy mogłyby się poprawić jeśli chodzi o obsługę klienta. 6 na 10 wskazało na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia online, takich jak czat na żywo, czy social media, a ponad połowa na szybszy czas odpowiedzi na ich pytania.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Zła obsługa klienta może być gwoździem do trumny dla firm