Zenith obronił obsługę mediową Reckitt Benckiser
Reckitt Benckiser rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą przetargu został Zenith (Publicis Media). Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 2013 roku.

Zenith odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla marek z portfolio Reckitt Benkiser takich jak: Durex, Vanish, Strepsils, Nurofen, Veet, Finish, Air Wick, Scholl, Cillit i Calgon.
Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszkukiwarkach). Agencja realizuje również dla poszczególnych marek Reckitt Benkiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie zdradzają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
W okresie od stycznia do października br. Reckitt Benckiser Polska wydał na reklamy w mediach pozainternetowych 151,8 mln zł, czyli 6,5 mln zł mniej niż w tym samym okresie ub.r. (wg danych cennikowych Kantar Media). Marketer najwięcej, bo 148,1 mln zł przeznaczył na reklamę w telewizji, a 3,6 mln zł zainwestował w promocję w kinach. Wydatki na reklamy w pozostałych mediach (prasa, magazyny, radio, outdoor) były na poziomie kilku do kilkudziesięciu tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Zenith obronił obsługę mediową Reckitt Benckiser