#zdrowiej w nowej kampanii enel-med
Centrum medyczne enel-med ruszyło z nową kampanią wizerunkową. Akcję przygotowała agencja IdAdvertising.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku enel-med jako zaufanego, nowoczesnego centrum medycznego. Kampania kierowana jest do grupy docelowej 25+, dla której ważne są najnowsze technologie, a także oferta dopasowana do ich indywidualnych potrzeb.
W ramach kampanii przygotowano billboardy, siatki i citylighty, na których widać młodą dziewczynę korzystającą z aplikacji enel-med, dzięki której można umówić wizytę bez telefonicznego kontaktu z infolinią.
Motywem przewodnim kampanii został hashtag #zdrowiej, który wspiera działania marki także w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem akcji są siatki wielkoformatowe na siedzibach firmy enel-med.
Za przygotowanie komunikacji i kreację odpowiada agencja Id Advertising.
Dołącz do dyskusji: #zdrowiej w nowej kampanii enel-med