„Zawsze z Tobą mamo” w kampanii BoboVity
W internecie i radiu trwa wizerunkowa kampania reklamowa BoboVity (Nutricia Polska). Akcję pod hasłem „Zawsze z Tobą mamo” przygotowały firmy OS3 multimedia, Ars Thanea i ACR.
Kampania BoboVity pod hasłem „Zawsze z Tobą mamo” ma charakter edukacyjny. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy ZawszeZTobaMamo.pl w którym znajdują się artykuły eksperckie i porady wideo dla młodych mam dotyczące opieki nad małym dzieckiem oraz radzeniem sobie z opiniami otoczenia. Ponadto użytkowniczki mogą wziąć udział w konkursie.
Reklamy w internecie ukazują się w serwisach parentingowych (ebobas.pl, babyboom.pl, minimini.pl, babyonline.pl), portalach ogólnych (m.in. WP.pl, NK.pl) oraz komunikatorze Gadu-Gadu. Ponadto wysyłane są mailingi, a w serwisie polskieradio.pl udostępniono specjalną sekcję.
Zresztą w ramach kampanii BoboVita została sponsorem audycji „Instrukcja obsługi człowieka” w radiowej Trójce. W programie psycholog omówi wyniki badań przeprowadzonych na potrzeby tej akcji.
Kreację kampanii przygotowały agencje OS3 multimedia i Ars Thanea, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR. Obecnie kończy się drugi etap akcji, planowana jest jej kontynuacja.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze z Tobą mamo” w kampanii BoboVity