Bobovita z kampanią „To, co dobre dla maluszka"
BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka", w której promuje kaszki Porcja Zbóż.

15-sekundowy spot emitowany jest m.in. w TVN i stacjach tematycznych Polsatu. Dodatkowo rozpoczęto kampanię online.
- BoboVita Porcja Zbóż to najszersza na polskim rynku linia 15 kaszek bez dodatku cukru, które stanowią odpowiednią kompozycję różnorodnych, przebadanych zbóż oraz mleka modyfikowanego w wielu pysznych owocowych smakach. To wsparcie dla rodziców poszukujących sprawdzonych produktów dla najmłodszych - mówi Małgorzata Gotkowska, starszy kierownik ds. zarządzania marką BoboVita.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. 15-seundowy spot telewizyjny, wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zrealizował dom produkcyjny Easy Hell.
Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Bobovita z kampanią „To, co dobre dla maluszka"