Zadowoleni klienci internetowych sklepów
Zdecydowana większość (82 procent) użytkowników robiących zakupy online w bieżącym sezonie świątecznym jest zadowolona z usług i wsparcia oferowanego przez internetowych sprzedawców.
Spośród 46 procent respondentów, którzy umieścili lub planują umieścić w sieci swoje opinie na temat doświadczenia związanego z zakupami online, 88 procent stwierdziło, że takie opinie były lub będą pozytywne - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Nielsen Online.
Tak wysoki poziom zadowolenia poskutkował tym, że aż 46 procent badanych większość swoich świątecznych zakupów zrobiło w tym roku przez internet.
Najwyżej ocenionym internetowym sklepem okazał się Netflix.com, z którego usług i oferty "bardzo zadowolonych" było 90,3 procenta badanych. Każdy serwis, który znalazł się tutaj w pierwszej dziesiątce, otrzymał taką laurkę od ponad 80 procent respondentów. Te serwisy to po Netflix.com kolejno: NexTag.com, Amazon.com, Shopping.Yahoo.com, Kohls.com, Barnesandnoble.com, HomeDepot.com, Circuitcity.com, eBay.com oraz JCPenney.com.
Z badania Nielsen Online wynika również, że wśród osób, które w bieżącym sezonie świątecznym zdecydowały się kupić przez internet konsolę do gier wideo, największą popularnością cieszyła się Nintendo Wii, dystansując PlayStation 2, Nintendo DS, Sony PSP oraz Xboxa 360.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Zadowoleni klienci internetowych sklepów