Zabawa łączy w nowej kampanii reklamowej M&M’s
Wystartowała nowa kampania cukierków M&M’s (Mars Incorporated), która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć zabawa.
Przedstawienie partnera lub partnerki rodzicom bywa naprawdę stresujące – szczególnie kiedy spotykają się dwa zupełnie inne światy. Szybko może okazać się jednak, że pomimo pozornych różnic, łączy ich więcej niż mogłoby się wydawać na początku.
Nowa, utrzymana w żartobliwym tonie kampania M&M’s pokazuje, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy może poczuć się częścią grupy. Kampanii przyświeca hasło „wszystkie kolory zabawy”, które napędza światowy ruch pozwalający przypomnieć sobie, że – mimo różnic – wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy jedna prosta rzecz: zabawa.
Na YouTube oraz w social mediach, konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe. Kampania potrwa od 13 sierpnia do początku listopada 2023.
Dołącz do dyskusji: Zabawa łączy w nowej kampanii reklamowej M&M’s