„Z Tobą bez przerwy” w relaunchowej kampanii Maxwell House
Pod hasłem „Z Tobą bez przerwy” trwa kampania reklamowa wspierająca relaunch kawy Maxwell House. Akcję – obejmującą zarówno media, jak i BTL – przygotowały agencja reklamowa Tequila\Polska i dom mediowy Starcom.
Prowadzona obecnie kampania kawy Maxwell House reklamuje jej nowy wizerunek – marki dostosowanej do aktywnego i dynamicznego stylu życia młodych ludzi z dużych miast. Symbolem tego relaunchu jest niebieski kubek termiczny, który można było zdobyć m.in. w promocji na fan page’u Maxwell House w serwisie Facebook. Ogółem przekaz pod hasłem „Z tobą bez przerwy” opiera się na motywie graffiti umieszczanego m.in. na niestandardowych nośnikach outdoorowych – muralach na ścianach budynków i środkach transportu miejskiego.
Akcja obejmuje internetowe serwisy społecznościowe (oprócz Facebooka Twitter, Blip i YouTube), radio, prasę, outdoor oraz działania ambientowe (konkursy i samplingi). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Tequila\Polska, która prowadzi również działania w internecie i ambiencie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Z Tobą bez przerwy” w relaunchowej kampanii Maxwell House