Z McCann Erickson do Heureki
W styczniu 2008 do agencji reklamowej Heureka dołączył DariuszAndrian jako partner i dyrektor generalny.
Jego zadaniem będzie stworzenia silnej lokalnej agencji fullserwisowej oferującej zintegrowane działania komunikacyjne zszerokim portfolio innowacyjnych usług online'owych.
Dariusz Andrian z branżą reklamową związany jest od 10 lat.Przez 4,5 roku pracował w McCann Erickson, gdzie jako accountdirector współzarządzał ostatnio działem obsługi klienta iodpowiadał za budżety General Motors (Opel, Saab), Microsoft,Intel, Nescafe i PLL LOT. Zdobył także doświadczenie w prowadzeniumarek w regionie CEE, kierując zespołem obsługującym Siemens Mobilei Boots Healthcare/Reckitt Benckiser.
Do McCann Erickson trafił z DDB, gdzie pracował m.in. dla TP iMcDonald's Polska. Zrealizowane przez jego zespół kampanieregularnie zdobywały w ostatnich latach nagrody i nominacje EFFIE atakże laury na festiwalach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Z McCann Erickson do Heureki