Yahoo stawia na własne informacje i zatrudnia dziennikarzy
Yahoo zatrudnił grupę dziennikarzy z prezenterką telewizyjną Katie Couric na czele. Mają oni dbać o dostarczanie nowych treści internautom odwiedzającym serwisy tego amerykańskiego giganta.
Do tej pory Yahoo w dużym stopniu bazował na treściach dostarczanych przez zewnętrzne serwisy internetowe i depesze agencyjne, ale teraz ma to się zmienić. Nowo zatrudnieni dziennikarze mają samodzielnie przygotowywać informacje oraz materiały. Zespołem pokieruje Megan Liberman, która wcześniej współtworzyła dział wiadomości w „New York Times”.
Szeregi Yahoo zasiliła też znana prezenterka telewizyjna Katie Couric, która pracowała dla największych amerykańskich stacji telewizyjnych - NBC i CBS. Obecnie prowadzi program "Katie" w ABC News.
Marissa Mayer, CEO Yahoo, powiedziała, że zatrudnienie Cournic ma przyczynić się do wprowadzenia nowej jakości do dziennikarstwa internetowego. Tymczasem sama Couric zdradza, że będzie prowadziła wieczorny serwis informacyjny albo audycje poranne. Prezentowane przez nią materiały mają dotyczyć różnych dziedzin - począwszy od informacji, przez wywiady, a na plotkach ze świata showbiznesu i reportażach skończywszy.
W lipcu br. serwisy Yahoo po raz pierwszy od ponad dwóch lat cieszyły się największą popularnością wśród amerykańskich internautów. Firma tym samym pozbawiła Google pozycji lidera (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Yahoo stawia na własne informacje i zatrudnia dziennikarzy