Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców
Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. wstosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38proc.).
listopad | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Mamo, to ja | 131862 | 103247 |
Dziecko | 107220 | 94791 |
Mam Dziecko | 85698 | 73008 |
Twoje dziecko | 73663 | 60820 |
M jak mama | 45337 | - |
Rodzice | 42172 | 63103 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Mamo, to ja".
2007 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Mamo, to ja | 131862 | 96098 |
Dziecko | 107220 | 77291 |
Mam Dziecko | 85698 | 78855 |
Twoje dziecko | 73663 | 74479 |
M jak mama | 45337 | 53391 |
Rodzice | 42172 | 48789 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców