„Wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię” w pierwszej polskiej reklamie Cartoon Network (wideo)
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Kampania Cartoon Network jest skierowana przede wszystkim do rodziców i ma wspierać wprowadzone właśnie zmiany w ramówce kanału - przede wszystkim podział na pasma dla młodszych i starszych dzieci (więcej na ten temat). Główny element akcji to 30-sekundowy spot podkreślający potęgę̨ wyobraźni i przyjaźni oraz wpływ, jaki na dzieci ma ojciec.
Jest to pierwsza reklama Cartoon Network przygotowana w Polsce - jej kreacją zajęła się agencja Draft FCB, wyreżyserowali ją Maria i Kazik Zbąscy, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Film.
Akcja reklamowa zaczęła się 17 lutego i potrwa miesiąc. Obejmuje telewizję, kina Multikino, prasę, internet (m.in. dział dla ojców w serwisie cartoonnetwork.pl) oraz outdoor (180 billboardów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
W styczniu br. Cartoon Network miał 0,53 proc. udziału w rynku (według Nielsen Audience Measurement - zobacz wyniki wszystkich kanałów dziecięcych).
15 lutego swój kanał dziecięcy TVP ABC uruchomiła Telewizja Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię” w pierwszej polskiej reklamie Cartoon Network (wideo)